Степанова Любов Василівна,
Заслужений вчитель України
«Людина як особистість, - підкреслював О.Сухомлинський, - розкривається в тому, що вона створює, в чому виражає себе, втілює свій розум, майстерність».
Степанова Любов Василівна, - неординарна особистість, якій притаманні високий професіоналізм, ініціативність, загострене почуття нового, невичерпна енергія, постійне прагнення і здатність до активної творчої діяльності.
Свій розум, майстерність, енергію вона сповна втілює в головну справу: підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу з географії.
Кожен її урок – це глибока і творча робота, направлена на розвиток пізнавального інтересу школярів, створення в їх уяві цілісних образів географічних явищ, проникнення в суть географічних проблем сучасного суспільства.
Лейтмотивом її роботи є: жодного учня без активної праці, кожному - посильне, оптимальне навантаження протягом усього уроку.
Інтерес дітей до навчання, вважає вчителька,- велика рушійна сила, яка відкриває розум і серце дитини для благотворного впливу науки. Завдяки інтересу учнівська думка послідовно проникає в суть явища чи предмета, наполегливо відшукує зв’язки і, долаючи перешкоди, досягає радісного осяяння, коли невідоме відкривається в усій логічній цілісності і красі.
Любов Василівна переконана: здобута ціною праці і творчих зусиль, поєднана з особистим життєвим досвідом, істина у свідомості учня перетворюється на власне переконання.
В своїй роботі вчителька керується словами К.Ушинського про те, що спочатку треба дитину навчити вчитися, а потім доручати цю справу їй самій. Вона вважає, що той, хто не вміє вчитися, не спроможний розвивати свій мозок, свої здібності, він далекий від реалізації своїх потенційних можливостей.
Проблемне навчання, дослідницький та пошуковий методи, вміння використання передових технологій робить уроки Степанової Л.В. високопродуктивними. Уроки вчителя відзначаються чіткою структурою, цілеспрямованістю, високим трудовим ритмом. Учитель сприяє розвитку творчих здібностей школярів. Учні Любові Василівни виявляють глибокі, міцні знання, вміють грамотно і лаконічно викласти свою думку, володіють фактичним матеріалом. Для вчителя важливо, щоб діти активно працювали, розвивались їхні пам’ять, уява, спостережливість та працьовитість. Вчитель широко використовує в своїй роботі інформаційно- комунікаційні технології.
Дбає про творчий розвиток школярів, постійно залучає їх до участі у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах «Соняшник» та «Геліантус», проведенні Тижнів наук. Учні мають міцні знання і вміння, які постійно підтверджують під час проходження зовнішнього незалежного оцінювання з географії' та економіки, при вступі до вищих навчальних закладів.
Велику увагу надає вчителька підготовці до Всеукраїнської олімпіади з географії та економіки. Щорічно її вихованці є переможцями районних олімпіад, учасниками, призерами та переможцями обласних олімпіад. Так, з 1990 по 2016 рік більше 40 її учнів стали призерами обласних олімпіад з географії та економіки, а 15 учнів – переможцями обласних та учасниками республіканських олімпіад. У 2011 році учень 11 класу Хомін Андрій став призером ІУ етапу Всеукраїнської олімпіади з економіки.
Любов Василівна – член обласної творчої групи вчителів економіки, постійний член журі при проведенні ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з географії та економіки.
Багато років очолює районне методичне об'єднання вчителів географії, щедро ділиться своїм досвідом з колегами, проводячи відкриті уроки та позакласні заходи. На базі школи постійно працює консультпункт для вчителів географії та економіки.
За багаторічну сумлінну працю Степанова Л. В. нагороджена грамотами відділу освіти, Почесними грамотами районної державної адміністрації, управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації та Міністерства освіти і науки України. Любов Василівна нагороджена знаками «Добро і велич воєдино», «Відмінник освіти УРСР», «Василь Сухомлинський».
У 2011 році їй присвоєно високе звання «Заслужений вчитель України»
Наумова Марія Йосипівна,
директор Перчунівської ЗШ І-ІІІ ступенів,
вчитель вищої категорії,
вчитель-методист
Наумова Марія Йосипівна працює на посаді директора 22 роки. Має високу науково-теоретичну, методичну та психолого-педагогічну підготовку. Це вмілий організатор педагогічного колективу, ініціатор всіх заходів.
Марія Йосипівна створює робочу атмосферу, психологічний настрій на подальшу працю своїх колег, вимоглива до себе і інших. Стимулює ініціативу, самостійність, творчість педагогів і разом з тим контролює результати їхньої діяльності. Як керівник Марія Йосипівна має свій стиль як педагогічної, так і управлінської діяльності. Особливе місце в діяльності директора Наумової М.Й. посідає проблема модернізації управління навчальним закладом. Зміни сьогодення вимагають інших методів управління, які і використовує Марія Йосипівна – основний принцип керівництва в її роботі - «керувати-співпрацювати». Саме це є головною думкою статті Наумової М.Й. «Школа для майбуття», яка надрукована в журналі «Управління школою» №22-24, серпень 2013р. Директор постійно орієнтується на активну взаємодію з колективом у всіх питаннях, на колегіальність у прийнятті управлінських рішень, уважно ставиться до всіх пропозицій і побажань колег. Своїм педагогічним досвідом керівника школи Марія Йосипівна ділиться під час проведення районних семінарів директорів на базі школи. Протягом 2010-2015років було проведено два семінари на базі школи: «Розвиток нахилів і здібностей та урахування освітніх потреб учнів через систему позакласної роботи», 2012рік; «Розвиток творчої особистості через створення ситуації успіху», 2015р. Марією Йосипівною розроблений проект «Успіх як життєвий пріоритет особистості». Протягом трьох років була членом обласної групи методистів-кореспондентів, де працювала над проблемою «Організація дослідницької діяльності учнів на уроках історії та позакласної роботи».
Досвід роботи Наумової М.Й. з проблеми «Удосконалення управління сільською школою шляхом формування корпоративного соціального партнерства учасників навчально-виховного процесу» вивчався кафедрою педагогіки і психології Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського. За Постановою вченої ради Кіровоградського ОІППО імені Василя Сухомлинського (протокол №1, від 08.02.2011р.) даний досвід внесено до обласного банку перспективного педагогічного досвіду.
Марія Йосипівна керівник шкільного психолого-педагогічного семінару з проблеми «Соціально-педагогічні аспекти творчості. Суть поняття творчості, види творчості вчителя та учня».
Член методичної ради РМК.
Наумова М.Й. веде просвітницьку роботу з популяризації знань історії серед учнів та вчителів школи. Школярі під керівництвом Марії Йосипівни змогли зібрати багато матеріалів з історії своїх родин та історії села Перчунове і результатом цієї роботи був випуск книги «Із роду в рід життя кладе мости…», як багатоплановий портрет минулого і сучасного села Перчунове. Марія Йосипівна активний учасник з поповнення фондової збірки Добровеличківського районного краєзнавчого музею.
Власним прикладом Наумова М.Й. доводить, що постійний пошук, самоосвіта, творчі зустрічі та поїздки – запорука підкорення педагогічної майстерності та успішного керівництва. Важливого значення надає встановленню психологічного контакту з кожним працівником і всім колективом, створенню ситуації успіху.
Вчитель є чудовим наставником для колег.
Решетун Тетяна Миколаївна,
вчитель біології та хімії Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3, вчитель вищої категорії,
вчитель-методист
вчитель біології та хімії Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3, вчитель вищої категорії,
вчитель-методист
Має високий рівень фахової підготовки. Висока загальна культура, широка ерудиція, глибокі знання свого предмету, належне володіння методикою викладання. Постійний творчий пошук шляхів удосконалення уроку, раціональний вибір форм і методів навчання, педагогічний такт, знання дитячої психології і любов до дітей, щире бажання працювати вдумливо, плідно, натхненно – все це ставить Решетун Т.М. в число досвідчених вчителів навчального закладу.
Тетяна Миколаївна проводить уроки на високому методичному рівні. Досконало володіє найрізноманітнішими прийомами, формами та методами викладання, знаходить нові способи подачі програмного матеріалу. Методика вчительки відзначається гнучкістю, незвичайними прийомами, неординарністю дій. Працюючи над проблемою «Розвиток пізнавальних інтересів у процесі дослідницько-пошукової діяльності учнів», перевагу надає розвитку творчих здібностей учнів. На її уроках панує атмосфера пізнання, пошуку і творчої праці вчителя та учнів. Значну увагу приділяє роботі з обдарованими учнями, веде шкільний гурток «Біологія – потрібна наука». Чуйна, доброзичлива, користується заслуженим авторитетом серед колег, батьків, учнів.
Нагороджена значком «Відмінник народної освіти», 1988 рік, Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України , 1995 та 2014 роки, Нагрудним знаком «Василь Сухомлинський».
Царенко Роман Васильович,
директор та вчитель історії Олексіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Відрізняється загальною ерудованістю, має глибокі знання зі свого предмету, володіє інноваційними освітніми методиками і технологіями, активно їх використовує та поширює серед колег, організовує співпрацю вчителів, учнів та батьків. Спілкування зі школярами на уроках і під час позакласної роботи будується на принципах науковості, демократизму і поваги до особистості учня. Вимогливий до себе та до учнів.
В навчальній і виховній роботі впроваджує «Технологію створення ситуації успіху». Володіє ораторським мистецтвом. Організовує інтелектуальні ігри за участю учнів та педагогічних працівників району.
Приймає активну участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів історії, адміністратор сайту вчителів історії Добровеличківського району, голова шкільного методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу. Постійно вдосконалює свій професійний рівень, ділиться напрацюваннями на педагогічній раді та під час роботи методичних об’єднань, вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в школі.
Відзначається високою загальною культурою, моральними якостями, що служать прикладом для наслідування. Користується авторитетом та підтримкою серед колег, учнів та їх батьків.
Бурорічна Тетяна Данилівна,
вчитель географії та економіки Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Добровеличківської райдержадміністрації Кіровоградської області
Бурорічна Т.Д. – педагог із високим рівнем професіоналізму та почуттям обов’язку. Досконало володіє сучасною методикою викладання географії та економіки, творчо поєднує сучасні освітні технології у своїй роботі. Її уроки відзначаються продуманим використанням комплексу методів навчання, різноманітною структурою, конкретними завданнями, раціональною організацією самостійної роботи учнів, цікавим краєзнавчим матеріалом. Під час їх проведення вміло застосовує інформаційно – комунікаційні технології, можливості Інтернету, що дає змогу підвищувати ефективність уроку та поліпшувати якість знань учнів. Уроки завжди цікаві, результативні, відрізняються високим рівнем організації, дисципліни і творчості, на яких забезпечується оптимальний психологічно – фізіологічний мікроклімат.
Забезпечує високу результативність. Багато її учнів мають високий та достатній рівень навчальних досягнень. У них сформовані вміння самостійно працювати, аналізувати, узагальнювати, встановлювати причинно – наслідкові зв’язки, використовувати в життєвих ситуаціях набуті знання. Велику увагу педагог приділяє роботі з обдарованими дітьми, готує школярів до участі у предметних олімпіадах та конкурсах. Вихованці вчителя постійно стають переможцями олімпіад з географії на районному та обласному рівні. Учні 10-х класів беруть участь у захисті наукових робіт у Малій Академії наук і досягають високих результатів.
Систематично підвищує свій фаховий рівень, активно займається самоосвітою, належну увагу приділяє вивченню та впровадженню передового педагогічного досвіду. Є головою районного методичного об′єднання вчителів економіки. Ділиться досвідом своєї роботи, проводить відкриті уроки, майстер-класи.
Личко Олена Володимирівна,
вчитель математики та інформатики Добровеличківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1
Маючи високу теоретичну і методичну підготовку, досконало володіє сучасною методикою викладання математики та інформатики, творчо проявляє професіоналізм при формуванні нових знань, умінь та навичок учнів. Уроки проводить чітко, злагоджено, на високому науково-теоретичному й методичному рівні, з використанням ІКТ. Постійно підвищує свій фаховий рівень. Систематично бере участь у роботі районних, обласних та Всеукраїнських семінарів, конференцій, тренінгів.
Вчитель широко впроваджує інноваційні технології у навчально-виховний процес, приділяє увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів, обов’язково враховуючи індивідуальні особливості, нахили, їх інтереси. У процесі вивчення матеріалу велику увагу приділяє формуванню в учнів загально-навчальних умінь, культури мовлення, чіткості й точності думки, критичності мислення. Застосовує нестандартні форми проведення уроку, активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів. Вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в школі.
Личко О.В. приділяє значну увагу роботі з обдарованими дітьми. Її учні є неодноразовими переможцями та призерами учнівських олімпіад та конкурсів обласного та Всеукраїнського рівнів. Підготувала переможців ІІ етапу конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт відділення МАНУМ (2015, 2016 р.р.). Вчитель неодноразово була учасником вчительських конкурсів, конференцій:
призер конкурсу «Історія успіху вчителів та учнів – учасників освітніх програм Intel України» (2012), ІV Всеукраїнський форум Microsoft «Вчитель-новатор» (2013), учасник обласного огляду-конкурсу «Панорама творчих уроків – 2013» з теми: «Інтегроване навчання з використанням ІКТ» (2013), переможець районного ярмарку педагогічних ідей «Інформаційно-комунікаційна компетентність педагогів як умова забезпечення якісної освіти» (2014), учасник Всеукраїнської конференції «Хмарні технології навчання для загальноосвітніх навчальних закладів» (2014), Всеукраїнських Хмурівських читань «Технологія фахової майстерності. Інновації в сучасній освіті» підготувала виступ «Методи навчання на сучасному етапі розвитку суспільства та освіти» (2015).
Лауреат ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2011», «Учитель року – 2013» у номінації «Інформатика», переможець районного конкурсу «Учитель року – 2010», «Учитель року – 2016» у номінації «Математика», лауреат районного конкурсу «Класний керівник року» (2011).
Личко О.В. як вчитель математики та інформатики пройшла навчання і отримала більше 30 сертифікатів за участь у дистанційних курсах, конференціях та вебінарах.
Сумлінно виконує посадові обов’язки. Користується повагою серед учнів, батьків, учителів. Учитель є високорейтинговим педагогом, що створює позитивний імідж школи серед громадськості району.
Дмитрієва Світлана Анатоліївна,
вчитель початкових класів Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Добровеличківської районної державної адміністрації
Високопрофесійний фахівець, вчитель-дослідник, вмілий експериментатор, педагог, що постійно шукає нові форми, методи, засоби навчання, технології, які допомагають пробудити активність учнів, вчать їх працювати творчо. Занурилася в інноваційну ТРВЗ-технологію, перевіряючи на практиці доцільність її використання в початковій школі. Створила свою систему використання СФА на уроках в молодших класах, придумала нові задачі, вправи та ігри. Щоб залучити ширше вчительське коло до нової технології, проводить широку просвітницьку діяльність по її пропаганді, залюбки організовує семінари-практикуми, засідання круглого столу, проблемної лабораторії, щедро ділиться своїми знахідками, пропонує методичні рекомендації, вказує на труднощі, які можуть виникнути. Як людина ділова і енергійна, брала активну участь у проведенні районних Методичних днів «Експериментально-дослідницька діяльність педагога», районних та обласних науково-практичних семінарах. Як керівник шкільної динамічної групи та районної проблемної лабораторії з питань ТРВЗ-технології та ейдетики, узагальнила та представила презентацію свого досвіду з проблеми «СФА - головний інструмент ТРВЗ» на освітянському форумі «Розвиток інноваційного потенціалу сільської школи». Член обласної творчої групи, учасник Всеукраїнських науково-практичних семінарів, переможець ІІІ Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій (м.Черкаси, жовтень 2011 року), друкується у фаховій пресі. 80% її вихованців мають високий і достатній рівень навчальних досягнень, кожна друга дитина активний учасник шкільних, районних олімпіад та Міжнародних інтерактивних конкурсів. Усміхнена, тактовна, мила, привітна, доброзичлива, пише вірші та казки , член районної літературної студії «Пролісок», міського жіночого клубу «Надія» .
Кредо вчителя: В кожній дитині - сонце.
Коло педагогічних інтересів вчительки:
Пошук нових форм і методів роботи, технологій, які допомагають пробудити активність учнів, спонукати до творчої праці, навчити творити;
- Має вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «Старший вчитель", член обласної творчої групи «Вивчення та впровадження ТРВЗ-педагогіки у навчально-виховний процес» (2006-2010 рр.);
- член обласної творчої групи «Інноваційний підхід у викладанні предметів початкової школи» (з 2010/2011 н. р.);
- керівник районної проблемної лабораторії та шкільної динамічної групи з проблеми «Впровадження ТРВЗ-технології та ейдетики в навчально-виховний процес»; успішне завершення 64-годинного курсу за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» (2007 р. № 1949/KRVG);
(2011 р. № 626164);
- переможець районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» (2011 р.);
- дипломант ІІІ Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій в номінації «Інновації в організації навчально-виховного процесу в дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах» (м. Черкаси, 2011 рік)
Відзначена дипломами відділу освіти Добровеличківської райдержадміністрації:
- ІІІ ступеню у районному огляді-конкурсі «Мистецтво виховання Людини» (номінація «Жити в злагоді з довкіллям», 2006 р.);
- І ступеню у районному огляді-конкурсі «Мистецтво виховання Людини» (номінація «Її величність гра», 2006 р.);
переможець районного конкурсу методичних напрацювань музикотерапевтичної технології «ПіснеЗнайка» (2007 р.);
- Подякою районного методичного кабінету відділу освіти Добровеличківської райдержадміністрації за керівництво творчою лабораторією «Партнерство заради дитини» у ході районного науково-методичного марафону «Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу» (2009 р.)
- Сертифікатом про внесення у Всеукраїнський каталог педагогічних інновацій (м. Черкаси 2011 р.)
- Почесною грамотою управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації за високу результативність, професіоналізм, значний особистий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління (2011 р.)
Виступи:
- «Сучасний урок: освітні технології» засідання методичної майстерні творчо працюючого вчителя (районна науково-практична конференція, 2006 р.).
- «СФА – головний інструмент ТРВЗ» (обласний семінар молодих методистів, 2007р.).
- відкритий урок у 1 класі з курсу «Я і Україна» (природознавство) за технологією ТРВЗ – педагогіки на тему «Вода» ( тиждень педмайстерності, 2008 р.)
- «Учити серцем відчувати іншу людину» (районна науково-практична конференція «Виховуємо громадянина», 2008 р.)
- майстер-клас «Партнерство заради дитини – засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків» районний науково-методичний марафон «Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу», 2009 р.) - «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження в навчально-виховний процес ТРВЗ – педагогіки» (мультимедійна презентація) районний освітній форум «Розвиток інноваційного потенціалу сільської школи», 2010р.)
- «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження в навчально-виховний процес ТРВЗ – педагогіки» (Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психолого-педагогічні умови розвитку обдарованості особистості», 2010р.)
- представлення мультимедійної презентації з досвіду роботи «Впровадження ТРВЗ-педагогіки в навчально-виховному процесі» (Методичний день представників КОІППО та методистів РМК «Експериментально-дослідницька діяльність педагога», 2011р.)
- «ТРВЗ – крок до майбутнього» (районний семінарі директорів, обласний семінар завідуючих районними методичними кабінетами, 2011р.)
- виступ на ІІІ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій (м. Черкаси, 2011 р.).
- відкритий урок з навчання грамоти, виступ з презентацією «СФА – засіб розвитку пізнавально-творчих здібностей» (засідання обласної творчої групи з проблеми: «Інноваційний підхід у викладанні предметів початкової школи» на базі Добровеличківського району, 2011р.)
Друкована продукція:
- Сказка о Маленьком Солнечном лучике.//Освітянське слово. – 2008. - № 8. – с.8.
- Дні Чомучок та Кмітливчиків.// Освітянське слово. – 2009. - № 7. – с.7.
- Стежини краєзнавчого музею.// Освітянське слово. – 2010. - № 4. – с.3.
- Автомат і квітка.// Освітянське слово. – 2010. - № 4. – с.3.
- Творчі задачі (Олександрович С. А., Зогова О. Т., Канівець І. А.)
- Переклад літератури по ТРВЗ (Олександрович С. А. - «Країна загадок» Алли Нестеренко)
- Випуск методичної добірки до 90-річчя В. О. Сухомлинського
- «Учити серцем відчувати іншу людину» Педагогічний вісник, №3-4 (15-16) 2010. с. 80-82.
- «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження в навчально-виховний процес ТРВЗ – педагогіки». Педагогічний вісник, №3-4 (15-16) 2010. с. 80-82.
- ТРВЗ – крок до майбутнього. Навчально-методичний посібник /Автори-упорядники: Олександрович С. А., Зогова О. Т. , Канівець І. А. – Помічна: «Творча скарбничка», 2011 р.
- Збірка поезій та прози літераторів Добровеличківщини “Квітне пролісок цвітом блакитним”, Добровеличківка, 2008 р.,242 с.
- Збірка поезії та прози літераторів Добровеличківщини “Дзвінкі джерела”, Добровеличківка, 2011 р.,235 с.
Врадій Тамара Анатоліївна,
вчитель початкових класів Добровеличківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Добровеличківської районної державної адміністрації
Провідні ідеї досвіду:
Інтегроване навчання як шлях до формування оригінального нестандартного мислення молодших школярів
Коло педагогічних інтересів вчительки:
Впровадження інтерактивних технологій – один із шляхів підвищення якості знань учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій.
Формування образної пам’яті.
Розвиток здоров’язбережувальної функції сучасного уроку.
За результатами атестації має вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «Старший вчитель» (2007р.);
- переможець районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2008»;
- керівник районного майстер-класу для вчителів початкових класів з проблеми: «Інтерактивне навчання – специфічна форма організації пізнавальної діяльності»;
- керівник шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів
- участь у тренінгах: «Базовий модуль» Школи Ейдотехніки. ( 2010р.)
«Майстер спілкування» «Психології ефективного спілкування» (2011р.)
- член обласної творчої групи «Інноваційний підхід у викладанні предметів початкової школи» (з 2010-2011 н. р.);
Нагороджена Грамотою управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації за високу результативність у роботі, високий професіоналізм, значний особистий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління (2007р.);
- Дипломом відділу освіти Добровеличківської районної державної адміністрації за перемогу в районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2008»;
- Грамотою Добровеличківської районної державної адміністрації за сумлінну працю, успіхи у вихованні підростаючого покоління (2008р.);
- Грамотою Добровеличківської районної державної адміністрації за сумлінну працю та особистий внесок у примноження матеріальних благ і духовних цінностей, п Переможці обласного конкурсу «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу» (2010р);
- Її учні - учасники та переможці районних олімпіад з української мови, математики та природознавства (2007, 2008,2010, 2011рр.); призери, переможці, учасники конкурсів «Соняшник», «Кенгуру», «Колосок».
Зогова Олена Тимофіївна,
вчитель початкових класів Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3
За результатами атестації має вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «Вчитель - методист». Член творчої лабораторії при КОІППО ім. Василя Сухомлинського з проблеми «Науково-теоретичні аспекти формування творчої активності і духовної культури молодших школярів». Член районної творчої групи з проблеми «Впровадження ТРВЗ-технології та ейдетики у навчально-виховний процес». Відзначена Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України (2006 р.) та знаком «Відмінник освіти України» (2008 р.).
Майстер своєї справи. Її стиль роботи – творчий пошук, захоплення, постійне вдосконалення педагогічної майстерності. Гостре відчуття нового, науковий підхід до справи, професіоналізм, щире бажання працювати вдумливо, плідно, натхненно – все це ставить вчительку в число досвідчених педагогів. В своїй роботі Олена Тимофіївна керується принципом «Дитина – квітка, трепетна і ніжна, і доглядати її треба, як садівникові сад».
Уміння провести сучасний урок – неабияке мистецтво, яким Зогова О.Т. володіє досконало; її уроки завжди цікаві, методично продумані, з використанням сучасних інноваційних технологій. Вміє будити учнівську думку, активізувати творчу уяву своїх вихованців, дбає про розвиток їх мислення. Олена Тимофіївна не мислить процесу співпраці зі школярами без емоційного впливу на розум і серце своїх вихованців. Тому багато працює над мистецьким рівнем проведення уроків.
Вихованці Зогової Олени Тимофіївни є постійними переможцями шкільного та районного етапів олімпіад з базових дисциплін для учнів 3-х та 4-х класів та переможцями Всеукраїнського інтерактивного природничого конкурсу «Колосок».
Вітко Марина Іванівна,
вчитель зарубіжної літератури Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1
Висока професійність, інтелектуальний рівень, уміння швидко опановувати освітні технології навчання і виховання - ось що вирізняє вчителя від інших. Розвиненість інноваційного мислення дозволяє моделювати і проводити на сучасному рівні цікаві змістовні уроки, які орієнтує на підвищення літературної компетентності школярів, формування якостей кваліфікованого читача. Успішно працює над проблемою «Формування готовності учнів до аналітичної діяльності: літературознавчий аспект». На уроках організовує науково-пошукову діяльність з використанням різних видів аналізу, а також методів виразного, творчого, прогнозованого читання, проблемного навчання, елементів компаративістики у формі евристичної бесіди зі складанням відповідних таблиць і схем. Вдало використовує діалог, який змушує дітей порівнювати ситуації, поведінки героїв, робити узагальнення. Працюючи з перекладами, значну увагу приділяє лінгвістичному аналізу художнього тексту, вчить учнів уважно ставитися до художнього слова, розуміти його. Розвиває творчі здібності школярів, має переможців районних та обласних олімпіад з предмету та інтерактивних конкурсів. Успішно займається трансляцією свого досвіду, проводить відкриті уроки, бере участь у конкурсах педагогічної майстерності. Виступає на засіданнях районної, обласної творчої групи, семінарах-практикумах вчителів-словесників з повідомленнями та доповідями, проводить майстер-класи для слухачів курсів при КОІППО, продовжує роботу над електронною енциклопедією для 10 класу. Підготувала методичні рекомендації для вчителів району «Особливості сучасного уроку літератури». Кращі розробки своїх уроків друкує у фахових журналах, випускає буклети з досвіду роботи.
Скороход Світлана Вікторівна,
вчитель фізики Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1
Талановитий, високопрофесійний вчитель-експериментатор, знавець новітніх технологій, якому притаманна ініціативність, нестандартний підхід до справи. На уроках використовує нестандартні прийоми і методи навчання та виховання учнів, вдало організовує практично-дослідницьку діяльність. Успішно реалізує принципи особистісно орієнтованого навчання. Розвиває творчі здібності дітей, залучає їх до створення моделей, в яких виділені найбільш суттєві риси. В арсеналі вчителя уроки-семінари, уроки-конференції, уроки-змагання, готуючись до яких учні працюють з науково-популярною літературою, пишуть реферати, виконують наукові дослідження. Учні мають достатній рівень знань, який підтверджують під час успішного навчання у вищих навчальних закладах. Працює з обдарованою молоддю, керує шкільним гуртком «Зодіак», члени якого займаються широкою просвітницькою і науковою діяльністю, беруть активну участь у районних та обласних олімпіадах з предмету, Всеукраїнському конкурсі УМАКО «Сузір’я», інтерактивному природничому конкурсі «Левеня», науково-практичних конференціях, неодноразово в них перемагають, про що свідчать дипломи І-ІІІ ступенів. Працює над вихованням творчої, конструктивної, незалежної особистості, вдало організовує екологічні десанти, краєзнавчі поїздки. Голова районного методичного об’єднання вчителів фізики та член обласної творчої групи. Тісно співпрацює з Київським інститутом нормативної інформації, розробляє інформаційні паспорти до вивчення тем з фізики. Прекрасний методист, наставник молодих вчителів. Проводить змістовні засідання м\о, «круглі столи», конференції, майстер-класи та семінари-практикуми на районному рівні. Розробляє методичні рекомендації, ділиться власним досвідом з використання комп’ютерних технологій, друкується у фахових журналах.
Шишкова Людмила Федорівна,
вчительтрудового навчання Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1
На високому рівні володіє сучасними інноваційними методиками і технологіями, активно їх використовує у навчально-виховному процесі. Вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї, активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу. Систематично працює над формуванням в учнів культури праці, відповідальності за результати власної діяльності, ознайомлює дітей з місцем і роллю інформаційно-комунікаційних технологій в сучасному виробництві. Створює умови для професійного самовизначення, обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань та інтересів учнів. Забезпечує на уроках трудового навчання умови для реалізації особистісно-орієнтованого підходу до навчання, виховання та розвитку особистості. Її урокам притаманний творчий настрій, атмосфера активної співпраці вчителя і учнів. Розвиненість інноваційного мислення дозволяє моделювати і проводити на сучасному рівні цікаві змістовні уроки, які орієнтує на те, щоб учні не тільки вміли вірно виконувати той чи інший вид роботи, а й творчо підходили до виконання завдань та знали і поважали національні традиції свого народу. При виконанні практичних робіт акцентує особливу увагу на вміння учнів дотримуватися правил безпечної праці. Велику увагу приділяє роботі з обдарованими учнями. Готує школярів до участі в учнівських олімпіадах, творчих конкурсах. ЇЇ вихованці - постійні переможці районного етапу та призери обласного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання. Бере активну участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів трудового навчання. Член журі районної олімпіади з трудового навчання. Призер обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року - 2014» в номінації «Трудове навчання» . Друкується у фахових виданнях.
Колісніченко
Сергій Володимирович,
вчитель історії та правознавства Помічнянської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №1 імені
Героя України Березняка
Євгена Степановича
Висококваліфікований творчий
педагог, фахівець своєї справи, який має глибоку теоретичну та методичну
підготовку. Працює по-сучасному, швидко відгукується на
все нове, плідно займається самоосвітою.
Ініціативний, трудолюбивий, постійно експериментує, занурюється в
інновації, перевіряє на практиці доцільність
використання мультимедійних технологій під час роботи із сучасними
школярами. Здійснюючи особистісно
орієнтований підхід до організації навчально-виховного процесу, віддає перевагу
проблемно-пошуковим методам та прийомам активізації навчально-дослідницької діяльності
учнів.
Виховує
творчу особистість, яка в майбутньому зможе приймати нестандартні рішення.
Постійно використовує запитання «Чому?», щоб навчити вихованців мислити,
встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, виявляти головне і другорядне,
доповнювати і аналізувати відповіді товаришів. Уроки закріплення нового
матеріалу часто проходять у вигляді конкурсів, подорожей у часі, тестування, на
яких учні, крім того, пишуть невеличкі есе, складають розповіді від імені
історичної особи. Довірливо-діалогічний стиль, який обрав у спілкуванні, щира
посмішка сприяють співдружності, викликають взаємне задоволення. Сміливо
вводить на уроки краєзнавчі хвилинки, організовує екскурсії до визначних
пам’яток рідного краю, створює змістовні сценарії усних журналів, ігрових
програм, конкурсів різноманітної тематики.
Хороший наставник. Має високі результати праці. Організовуючи позакласну
роботу, завжди виходить з інтересів школярів. Його вихованці мають міцні знання
з предметів, постійно виборюють І-ІІ місця на районних олімпіадах з історії,
правознавства, конкурсах знавців Конституції, успішно захищають
науково-дослідницькі роботи на районних та обласних конференціях.
Плідно керує євроклубом «Лідер»,
члени якого постійно демонструють
високий рівень своєї дослідницької творчої діяльності на обласному рівні,
перемагають в обласних конкурсах.
Сергій Володимирович
- голова школи спілкування вчителів суспільствознавчого циклу в закладі.
Людина працьовита, відповідальна,
добросовісна, толерантна, вихована.
Лауреат районного конкурсу
«Вчитель року – 2010» в номінації «Правознавство», переможець районного,
обласного та учасник Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011» в номінації
«Історія», переможець районного, обласного
та учасник Всеукраїнського конкурсу
«Вчитель року - 2012» в номінації «Етика», переможець районного, учасник
обласного Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2015» в номінації
«Правознавство».
Калашник Олена Анатоліївна,
вчитель математики Добровеличківської спеціалізованої
загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів
Калашник Олена Анатоліївна працює на посаді вчителя математики Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів з 2013 року. Педагогічний стаж – 21 рік.
Свою діяльність вчитель спрямовує на вирішення методичної проблеми «Формування комунікативної компетентності учнів під час вивчення математики».
Дана проблема є актуальною у світлі компетентнісного та особистісно зорієнтованого підходів, що визначені Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти.
Комунікативна компетентність є складовою соціально зрілої особистості, тому її формування є однією з найважливіших проблем у практиці навчання і виховання.
Вважається, що формування комунікативної компетентності є прерогативою предметів суспільно-гуманітарного циклу. Калашник О.А. пропонує шляхи вирішення цієї проблеми засобами навчання математики.
Роль математичної освіти в такому процесі не можна недооцінювати: спеціально організований процес формування комунікативної компетентності гарантує розвиток особистісних якостей, що прямо залежать від мислення й мови, а також - соціалізацію вихованця.
Розробки уроків Олени Анатоліївни знайшли схвальний відгук читачів «Учительського журналу он-лайн» видавничої групи «Основа». Сертифікатами підтверджена участь матеріалів у ІІІ Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень» та обласній науково-практичній конференції, присвяченій пам’яті О.Хмури «Технології фахової майстерності: інновації в освіті». Досвід роботи над даною проблемою висвітлювався на районних семінарах вчителів математики.
Олена Анатоліївна багато років очолює районне методичне об’єднання вчителів математики. Вивчаючи з колегами педагогічні технології (проектну, інтерактивну, ігрову, розвитку критичного мислення та ін.), обов’язково звертає увагу на шляхи їх використання для розвитку мовлення та пов’язаного з ним мислення, формування культури спілкування та комунікативних дій.
Діяльність районного методичного об’єднання вчителів математики, дипломанта конкурсу «Організація роботи методичних об’єднань», висвітлена на сторінках журналу «Заступник директора школи» (МЦФЕР, 2014 р.).
Немає коментарів:
Дописати коментар